Kaksplus.fi

10.10.2015

Eka kerta.

Mun ihan ensimmäinen blogiteksti ikinä.



Oon aina ajatellut, en en mä ainakaan mitään blogia ala kirjoittamaan,  et se nyt vasta ois so last season. Mut mä olenkin nainen, joten voin vaihtaa mieltäni ihan vaan koska mä voin.
Joten mä nyt kokeilen, oisko tä sittenkin sellaisen kiireisen, mut ehkä kuitenkin omalla tavallaan vähän yksinäisen kotiäidin uus kiva harrastus? 😊



Ekana vähän mun, ja meidän taustoja.
Mun nimi on Ida, ja oon 27 vuotias ravintolatyöntekijä Turusta. Oon koulutukseltani ravintolakokki,  mut ylläriylläri papupata on viihtynyt sielä salin ja baarin puolella jo sen kymmenisen vuotta.
Tykkään mun duunista, ihmisistä,  ja asiakaspalvelusta ihan tosi paljon.
Nyt tä mun asiakaspalvelu tosin kohdistuu kahteen pieneen poikaan, ja vähän niiden iskäänkin. 😂

Luka Oliver syntyi marraskuussa -13 ja Vili Eemeli toukokuussa -15, joten pojilla on just se näppärä puolitoistavuotta ikäeroa.

Meillä on siis kotona aikamoista menoa aamusta iltaan, välillä tuntuu et helpommalla pääsis ihan palkkaduunissa,  mut ei niitä voi mun mielestä ees verrata,  tä on aivan eri maailma. Ja todellakin hyvällä tapaa.

Mä rakastan ihan kamalasti ruoanlaittoa, ja kakkujen tekemistä. Se on vaan välillä melko haastavaa, kun jaloissa pyörii huomiota hakien se 1vee 10 kk ja sitterissä kiljahtelee se 4kuukautinen naurunassu.
Aina ei vaan ehdi päikkäriaikana.
Näistäkin tilanteista ois just tarkoitus päivitellä.. Välillä en tiedä itkeäkö vai nauraa. Joskus molempia. 👌


11 kommenttia:

WW.BYSARAH.FI kirjoitti...

Hyvä! Sait jo ainakin yhden seuraajan ;D

Ida Kiviluoto kirjoitti...

Ihanaa 😘 Oot mun eka. Hihihhh

Elisa kirjoitti...

Jee, mäki seuraan! :)

Jasmin Karisto kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Jasmin Karisto kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Laura // Tehtävänimikkeenä Äiti. kirjoitti...

täällä myös yks fani ;)!!! <3

Jasmin Karisto kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Jasmin Karisto kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Jasmin Karisto kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Ida Kiviluoto kirjoitti...

Huomasin saman kysymysmerkkiviidakon. :D

Ida Kiviluoto kirjoitti...

Uusi Jes! <3